ΚΔΑΠ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Γυμναστική και Γιορτές...

Του Παναγιώτη Μαυρογενίδη*
Η καλύτερη γιορτή για μικρούς και μεγάλους πλησιάζει! Τα γιορτινά εδέσματα, τόσο γλυκά όσο και αλμυρά, είναι λαχταριστά και δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο.
Όμως οι διατροφικές ατασθαλίες κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς πιθανόν να σας αφήσουν 1-2 κιλά στο πέρασμά τους.Παράλληλα με τις ατασθαλίες στο φαγητό ο χρόνος που περνάμε στο γυμναστήριο σε όλη την διάρκεια των γιορτών είναι αρκετά περιορισμένος πράγμα που σημαίνει ότι αν έχετε εργαστεί πολύ για το σώμα σας όλο αυτό το διάστημα, ίσως ο συνδυασμός πολύ φαγητού και έλλειψης γυμναστικής να πάει τον στόχο σας ένα βήμα πίσω.


Δεν χρειάζεται άγχος μερικά έξυπνα tips θα σας βοηθήσουν ώστε να περιορίσετε τις αρνητικές συνέπειες.

Γυμναστήριο


Όσο δύσκολο και αν είναι να προσθέσουμε μέσα στο πρόγραμμα μας αυτές τις μέρες την γυμναστική, πρέπει να καταφέρουμε να ξεκλέψουμε έστω μία ώρα και να την αφιερώσουμε στο γυμναστήριο. Ακόμα και να μην μπορούμε να κάνουμε το πρόγραμμα που μας ευχαριστεί, ακόμα και να μην μπορούμε να αφιερώσουμε πολύ χρόνο στη προπόνηση μας στα βάρη λόγω των φορτωμένων υποχρεώσεων μας μπορούμε να κάνουμε μία αερόβια προπόνηση 40-60 λεπτά ή μία γρήγορη κυκλική προπόνηση βοηθώντας έτσι το μεταβολισμό μας να παραμείνει ξύπνιος. Και φυσικά αυτή η μισή με μία ώρα που θα αφιερώνουμε στην προπόνηση μας θα πρέπει να είναι δύο με τρείς φορές την εβδομάδα!

Φτιάξτε ένα έξυπνο Πρόγραμμα διατροφής:

Επιλέξτε όσο το δυνατόν άπαχα μέρη κρέατος (π.χ. στήθος γαλοπούλας) και αφαιρέστε το δέρμα όταν αυτό είναι εφικτό, καθώς έτσι μπορείτε να «γλυτώσετε» αρκετές θερμίδες.

Τρώτε αργά! Απολαύστε την παρέα με τους συνδαιτημόνες σας και συνομιλήστε μαζί τους κατά τη διάρκεια του γεύματος, αποφεύγοντας έτσι την κατανάλωση περιττών θερμίδων.

Μην δοκιμάσετε από όλα τα γλυκά που θα σερβιριστούν στο τραπέζι, καθώς έτσι κινδυνεύετε να προσλάβετε περισσότερες θερμίδες από τις συνολικές ημερήσιες θερμιδικές σας απαιτήσεις!

Ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα προκειμένου να χορτάσετε πιο γρήγορα. Έτσι δεν θα μπείτε εύκολα στον πειρασμό να δοκιμάσετε «λίγο από όλα».

Τα γλυκά των ημερών είναι αυτά που δεν έχουν σταματημό στην κατανάλωση τους.. προσπαθήστε λοιπόν να είναι όσο λιγότερα στον αριθμό γίνεται και φυσικά να είναι πρωινές με μεσημεριανές ώρες και αν είναι εφικτό πριν την προπόνηση σας. Η κατανάλωση του αλκοόλ είναι ένα κεφάλαιο μόνο του στο διάστημα αυτό, οπότε απλά προσπαθήστε να είναι αλκοολούχα ποτά με λίγες θερμίδες και όσο λιγότερη ποσότητα γίνεται!

Τέλος να θυμάστε τρία βασικά tips: προσπαθήστε να ελέγξετε την όρεξη σας και να μην παρασυρθείτε από την λιγούρα των διαφόρων γλυκισμάτων της εποχής, περιορίστε όσο μπορείτε τις ‘’άχρηστες’’ θερμίδες και φυσικά όχι διακοπές από την γυμναστική μας…!

Άλλωστε η γυμναστική μας χαρίζει και θετική διάθεση, αυτό μην το ξεχνάτε. Ότι κι αν κάνετε τελικά στην περίοδο των γιορτών μην αργήσετε να επιστρέψετε στο πρόγραμμα σας ή να ακολουθήσετε ένα πιο εντατικό μετά τις γιορτές. Η διεύθυνση και το προσωπικού του Kinesis-Gym σας εύχονται καλές γιορτές και ένα καλύτερο 2017 για όλο τον κόσμο με υγεία, Δύναμη και Ευεξία

* Παναγιώτης Μαυρογενίδης
Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδικότητα Μαζικός Αθλητισμός και δραστηριότητες κλειστού και ανοιχτού χώρου. Διεθνές αναγνωρισμένος TRX, Power Plate & Personal trainer.

Πιστοποιημένος εκπαιδευτής Les Mills, BODYPUMP & RPM instructor με πολλές συμμετοχές σε διεθνή σεμινάρια με αντικείμενο την μαζική και προσωπική άθληση (Group & personal training) Ιδρυτής και συνιδιοκτήτης του γυμναστηρίου Kinesis-Gym στο Κιλκίς και υπεύθυνος ομαδικών προγραμμάτων του γυμναστηρίου. Συνιδρυτής και ιδιοκτήτης της CrossTraining School και υπεύθυνος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της σχολής.

Από τον Οκτώβριο του 2014 προσκεκλημένος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του ΑΠΘ στο μάθημα της ειδικότητας «Δραστηριότητες κλειστού χώρου» για σειρά διαλέξεων σε θεωρία και πράξη, με αντικείμενο την λειτουργική προπόνηση με ιμάντες αιώρησης, TRX suspension training.

Στο Kinesis-Gym κάνω τα ομαδικά προγράμματα αίθουσας, TRX, BODYPUMP,RPM, STEP​, CROSSFIT & ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ, όπως επίσης ασχολούμαι με ειδικευμένες περιπτώσεις προσωπικής προπόνησης, (Pilates, Power Plate, TRX για αθλητές, για πρόληψη ή αποκατάσταση τραυματισμώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου