Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

RPM (Indoor cycling training): Η εναλλακτική προπόνηση

Δελτίο τύπου Kinesis –Gym Kilkis
Στην καθημερινότητα μας μπορούμε να εντάξουμε την προπόνηση σε στατικό ποδήλατο αρκεί όμως να μην γίνει ρουτίνα και βαρεθούμε εύκολα! Έτσι αυτό που προτείνουμε είναι η προπόνηση Spinning, που ουσιαστικά δεν είναι τίποτα άλλο από μία διαλειμματική προπόνηση βασισμένη στις αλλαγές της ταχύτητας που οι φίλοι μας ποδηλάτες μετράνε σε πεταλιές το λεπτό ή αλλιώς σε rotation per minutes.

Ας δούμε παρακάτω τι είναι διαλειμματική προπόνηση και που βοηθάει.

Είναι άσκηση :

· Με εναλλαγές μεταξύ υψηλής και χαλαρής έντασης σε συγκεκριμένες περιόδους που καθορίζονται απο την απόσταση ή τον χρόνο


· Είναι σύντομη χρονικά προπονηση για όσους βαριούνται εύκολα ή δεν έχουν χρόνο

· Έχει υψηλό ρυθμό καύσης θερμίδων που διατηρείται για αρκετή ώρα μετά την προπόνηση

· Βελτιώνει την αερόβια ικανότητα. Έρευνες έχουν δείξει ότι κρατάει σε υψηλά επίπεδα την “καλή χοληστερίνη” .

· Συναντάται σχεδόν σε όλα τα σπορ.

Για τους ερασιτέχνες που αγαπούν το ποδήλατο αλλά και για τους αθλητές τώρα το χειμώνα που ο καιρός χαλάει και οι βόλτες με τα ποδήλατα περιορίζονται είναι ευκαιρία να ξεφύγουμε λίγο από το κλασικό μοτίβο της προπόνησης μας και να δοκιμάσουμε εναλλακτικούς τρόπους προπόνησης ώστε να διατηρήσουμε την φυσική μας κατάσταση.

Το γυμναστήριο μας Kinesis –Gym αντιλαμβανόμενο τις ανάγκες σας διαθέτει μια αίθουσα αποκλειστικά για προπόνηση με ποδήλατα με τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό . Κλείστε θέση για να παρακολουθήσετε τα μαθήματα RPM by Les Mills κάθε Δευτέρα & Παρασκευή στις 19:00 και κάθε Τετάρτη στις 21:15 στην αίθουσα Indoor cycling hall.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου