Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Βιωματικά Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς με θέμα «Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων Web 2.0 στα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων»

Ολοκληρώθηκαν τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2016, με την υλοποίηση του τελευταίου Βιωματικού Εργαστηρίου που πραγματοποιήθηκε στο Πολύκαστρο, τα Βιωματικά Εργαστήρια για Εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς, με θέμα: «Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων Web 2.0 στα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων».

Στα Εργαστήρια συμμετείχαν 38 Εκπαιδευτικοί που είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν και επεξεργαστούν εφαρμογές ψηφιακών εργαλείων Web 2.0.

Τα Βιωματικά Εργαστήρια διοργανώθηκαν από τις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς διά των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων και πραγματοποιήθηκαν:

· στο Πολύκαστρο, στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου, στις 16, 23 και 30 Μαΐου 2016, για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς του Δήμου Παιονίας και

· στο Κιλκίς, στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς, στις 11, 18 και 25 Μαΐου 2016, για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Κιλκίς.

Επιμορφωτές των Βιωματικών Εργαστηρίων ήταν :

· ο κ. Παναγιώτης Προβατίδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ19

· η κ. Θεοπή Θεοδωρακάκη, Νηπιαγωγός ΠΕ60, Επιμορφώτρια και βαθμολογήτρια σε σεμινάρια με θέμα: Αξιοποίηση τεχνικών Ασύγχρονης και Εξ αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.