Act Business Center

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Στον Βόλο ταξίδεψαν οι Συνταξιούχοι του Δημοσίου Κιλκίς

Δελτίο τύπου Συνταξιούχων Δημοσίου Κιλκίς
Διήμερη εξόρμηση πραγματοποίησαν οι Συνταξιούχοι του Δημοσίου στις 24 και 25 Οκτωβρίου 2015 στον Βόλο. Με σύμμαχο τον καλό καιρό φτάσαμε στον αρχαιολογικό χώρο του Διμηνίου πέντε χιλιόμετρα περίπου από την πόλη του Βόλου, όπου μας ενημέρωσε ο φύλακας για τον καλά οργανωμένο προϊστορικό οικισμό.

Μετά την άφιξή μας και την τακτοποίηση στο Ξενοδοχείο, απολαύσαμε ελεύθερα τα περίφημα τσιπουράδικα του Βόλου. Το βράδυ μας το περάσαμε όλοι μαζί σε μουσικοταβέρνα του Άνω Βόλου και το πρωί ξεκινήσαμε για τα Άνω Λεχώνια, από όπου πήραμε το τρένο του Πηλίου, τον περίφημο «Μουτζούρη» όπως λεγόταν παλιά, για τις Άνω Μηλιες.

Χρειάζονται 90 λεπτά για την διαδρομή περίπου 20 χιλιομέτρων με 15 λεπτά στάση στο γραφικό σταθμό Άνω Γατζέας. Όλη η διαδρομή είναι γεμάτη με εικόνες πλούσιας φύσης και αρχιτεκτονικής, με τις λαξευτές κατασκευές, τα τοξωτά γεφύρια, τις καμάρες και τις σήραγγες.

Από το Σταθμό του τρένου ένας διάδρομος –καλντερίμι περίπου 800 μέτρα οδηγεί στην πλατεία του χωριού Άνω Μηλιές. Εκεί βρίσκεται ο ναός των Παμεγίστων Ταξιαρχών, δείγμα παραδοσιακής αρχιτεκτονικής με ιδιάζοντα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά, αξιόλογες τοιχογραφίες και ένα ενδιαφέρον και πλούσιο ιστορικό.

Αφού απολαύσαμε τον καφέ μας στην πλατεία του χωριού με τα παραδοσιακά γλυκά και πίτες και με ενδιάμεση στάση στο παραθαλάσσιο χωριό Αγριά για μεσημεριανό φαγητό, πήραμε το δρόμο της επιστροφής με άριστες εντυπώσεις και από αυτή μας την εξόρμηση.

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.