Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Καταγγελία του Κιλκισιώτη αθλητή Ανδρέα Ζλατούδη

"Το Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015, στο κλειστό γυμναστήριο του Καμπάνη η ομάδα μου (Ατρόμητοι Νέας Σάντας, Αγίου Παντελεήμονα) αντιμετώπιζε τον Αετό Κιλκίς για το πρωτάθλημα της Β’ ΕΚΑΣΚΕΜ. Από το πρώτο λεπτό του αγώνα ο προπονητής του Αετού καταφερόταν εναντίον μου βρίζοντας έμενα και την οικογένειά μου με χυδαίο τρόπο.
Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν να αποβληθεί από το γήπεδο λόγω του απίστευτου υβρεολογίου που χρησιμοποιούσε εναντίον μου και της οικογενείας μου μπροστά στα μάτια μάλιστα μικρών παιδιών που παρακολουθούσαν τον αγώνα και όλα αυτά χωρίς να προκληθεί από τη πλευρά μου! 

Όσοι με ξέρουν καλά γνωρίζουν πως εδώ και 20 χρόνια που συμμετέχω στα πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΚΕΜ ουδέποτε έχω προκαλέσει με τη συμπεριφορά μου αντίπαλους και προπονητές. Όποιος από τη πλευρά του Αετού έχει να μου καταλογίσει κάτι για το ματς του Σαββάτου ας βγει και με στοιχεία να το αποδείξει. 

Μη αθλητικές συμπεριφορές και πολύ περισσότερο μη ανθρώπινες δε βοηθούν στην ανάπτυξη του αθλήματος που εγώ προσωπικά το βλέπω σαν χόμπι και μεράκι ενώ κάποιοι άλλοι σαν έναν τρόπο να βγάζουν απωθημένα για να γίνονται αρεστοί (όπως λανθασμένα νομίζουν) στο φίλαθλο κόσμο του Κιλκίς."

Με εκτίμηση Ανδρέας Ζλατούδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.