Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

"Στη ΔΕΗ Κιλκίς δεν σηκώνουν το τηλέφωνο"



Παρέμβαση της αναγνώστριας της Γνώμης Ε.Π.
"Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά για την ενημέρωση που μας παρέχετε. Έχω στείλει και άλλες φορές για κάποια θέματα τα οποία αναδείξατε αμέσως. Αυτή τη φορά ήθελα να σας μιλήσω για το κατάστημα της ΔΕΗ στην πόλη του Κιλκίς. Ήθελα να μάθω πληροφορίες για το πρόγραμμα ανθρωπιστικής κρίσης που αφορά το ρεύμα και βρήκα στο ιντερνετ τα τηλέφωνα του τοπικού καταστήματος.

Κάλεσα σε όλα, έδειχναν ότι δε λειτουργούν και απάντησε μόνο το τηλέφωνο για τις βλάβες. Σε αυτό ο κύριος που απάντησε ευγενέστατα μου είπε ότι δεν μπορεί να μου δώσει κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας σε τοπικό επίπεδο γιατί γίνεται χαμός και δεν δίνουν τηλέφωνα επικοινωνίας επειδή είναι λίγοι οι υπάλληλοι. Μου είπε να καλέσω στο 11770, κάτι που είχα ήδη κάνει αλλά η γραμμή έχει πρόβλημα ίσως από τα πολλά τηλέφωνα. 

Του το είπα και μου είπε πως η επομένη λύση είναι να πάω από εκεί. Εγώ του είπα εργάζομαι αυτές τις ώρες και δεν μπορώ να πάω οπότε ποιος τρόπος επικοινωνίας υπάρχει; Μου ευχήθηκε καλή τύχη στο 11770 και τόνισε ότι δεν μπορεί να μου δώσει άλλα τηλέφωνα. Ευγενέστατος δεν μπορώ να πω αλλά εμείς τι κάνουμε; Που μπορούμε να καλέσουμε σε τοπικό επίπεδο; Δηλαδή δεν επικοινωνούν αυτοί οι άνθρωποι με τους πελάτες τους; Γιατί κάθε δίμηνο πληρώνουμε ουκ ολίγα."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.