Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Λήξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς

Δελτίο τύπου Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Κιλκίς
Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε για την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς η φετινή σχολική χρονιά. Tην Πέμπτη 4 Ιουνίου έγινε η τελευταία παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Η γάτα κουμπάρα” για το Ειδικό Δημοτικό σχολείο. Αφού αφηγηθήκαμε το παραμύθι, δώσαμε χρόνο στα παιδιά να παρατηρήσουν τις εικόνες του βιβλίου και στη συνέχεια άκουσαν τα τραγούδια που περιέχονται στο ομώνυμο cd και ζωγράφισαν τους ήρωες του παραμυθιού, τις γάτες και τα ποντίκιά.

Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη και δημιουργική. Συνολικά 103 τμήματα νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων του Νομού – 1969 παιδιά - επισκέφτηκαν από τον Οκτώβριο του 2014 έως και το Μάιο, την Βιβλιοθήκη για να παρακολουθήσουν τα εκπαιδευτικά προγράμματά μας που σχεδιάσαμε για τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο 38ης Περιφέρειας, Μαρία Παπαδοπούλου. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας παρουσιάστηκε την Τετάρτη 3/6/2015 στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Κιλκίς στην Ημερίδα νηπιαγωγών της 38ης Περιφέρειας με θέμα «Δημιουργικοί μαθητές/τριες του σήμερα, ενεργοί πολίτες του αύριο».

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς, Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2341076338, Ιστοσελίδα: vivl-kilkis.kil.sch.gr, Email: vivlkilk@sch.gr, Facebook: www.facebook.com/LibraryKilkis


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.