Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια δήλωση Δημήτρη Κυριακίδη

Δημήτριος Κων. Κυριακίδης
Δικηγόρος
Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς

Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες του Δήμου Κιλκίς,
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους εσάς που εμπιστευθήκατε με την ψήφο σας τις αρχές, την ιδεολογία και το πρόγραμμα του συνδυασμού «ΑΝΟΔΟΣ 7ΠΟΛΙΣ» με επικεφαλής τον Δημήτριο Σισμανίδη, και του δώσατε θριαμβευτική νίκη στις Αυτοδιοικητικές εκλογές της 18-25.5.2014 στο Δήμο Κιλκίς.

Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω, όλους εκείνους που έδειξαν εμπιστοσύνη και εκτίμηση στο πρόσωπό μου, στηρίζοντας την υποψηφιότητά μου και εκλέγοντάς με πρώτο δημοτικό σύμβουλο Κιλκίς, προερχόμενο από την εκλογική περιφέρεια Κιλκίς.

Η επανεκλογή μου αυτή ως δημοτικού συμβούλου γεννά ευθύνες και δεσμεύσεις και καθιστά αναγκαία την προσφορά μου προς το δήμο και τους δημότες του.

Δεσμεύομαι από την θέση αυτή, να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου δείξατε, και κυρίως χρήσιμος για τον τόπο, υπηρετώντας όλους τους δημότες του ενιαίου Δήμου Κιλκίς, χωρίς εξαιρέσεις και πολιτικές ιδεολογίες.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια και τους οικείους μου, που όλο αυτό το διάστημα με στήριξαν και βοήθησαν τα μέγιστα για την επανεκλογή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.