Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

"Να επιλέξουμε ΕΜΕΙΣ για το ΜΕΛΛΟΝ μας"

Αγάπη Σιαφάρα – Θεοφανίδου
Υποψ.Τοπική σύμβουλος – Δ.Δ. Πολυκάστρου
Φίλες & φίλοι συνδημότες,
Με την επιστολή μου, θα ήθελα αφενός να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφια στον Δήμο Παιονίας και συγκεκριμένα στην δημοτική κοινότητα Πολυκάστρου στον συνδυασμό ΠΑΙΟΝΙΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ και αφετέρου να συστηθώ σε κάποιους που ίσως δεν με γνωρίζουν.
Ονομάζομαι Αγάπη Σιαφάρα, είμαι παντρεμένη με τον Σπύρο Θεοφανίδη και έχουμε δυο κόρες.

Από το 2007 αποφάσισα, το Πολύκαστρο  εκτός από τόπος αναψυχής, να γίνει η νέα πατρίδα μου, ο τόπος που θα φροντίσω την οικογένειά μου και θα μεγαλώσω τα παιδιά μου! Έτσι, ήρθαμε στο Πολύκαστρο για ΜΟΝΙΜΗ κατοικία αλλά και εργασία.

   Θέλοντας, να ενταχθώ στον νέο αυτό τόπο, να δημιουργήσω κοινωνικές σχέσεις, φιλίες αλλά και να προσφέρω, συνεργάστηκα με άτομα σε διάφορες κοινωνικές ομάδες.( συλλόγους, κ.τ.λ ). Από ΑΠΟΨΗ δεν θα αναφερθώ σε τίτλους και θέσεις που κατείχα διότι πιστεύω πως σημασία έχει το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ που έρχεται μέσα από την ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ  δουλειά και όχι η ΚΑΡΕΚΛΑ!!

 Στις μέρες μας, δεν βοηθάει να κατακρίνουμε ότι συμβαίνει γύρω μας ΑΜΕΤΟΧΟΙ.

   Άποψή μου είναι πως : « Για ν’ αλλάξουν τα πράγματα, πρέπει πρώτα ν’ αλλάξουμε εμείς ! Να εκτεθούμε, να βάλουμε το λιθαράκι μας για κάτι καλύτερο σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας.

    Για τον λόγω αυτό κι εγώ αποφάσισα να  ΣΗΚΩΘΩ  από τον ΚΑΝΑΠΕ μου και να βοηθήσω για τον τόπο μου.
Εντάχθηκα στον συνδυασμό ΠΑΙΟΝΙΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ για να ενώσω την ενέργεια και τις ιδέες μου με την κ. ΣΟΝΙΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ – ΝΟΥΛΑ διότι ΕΚΤΙΜΩ την ειλικρίνειά της και ΠΙΣΤΕΥΩ στην ικανότητα, την θέληση και τη ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ νοικοκυροσύνη της.
    Προσωπικά, δεν έχω και δεν μπορώ να σας « ΤΑΞΩ» θαύματα! Αυτό που έχω και σας δίνω είναι ο ΛΟΓΟΣ της ΤΙΜΗΣ μου πως θα εργασθώ και θα αγωνιστώ, πρώτα ως ΜΗΤΕΡΑ και έπειτα ως  ΓΥΝΑΙΚΑ  για τα προβλήματα του Πολυκάστρου.

- Για τους γονείς & τους παππούδες μας, που χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχαμε!
-Για το περιβάλλον και τα ζώα!
-Για την παιδεία !
-Για τα παιδιά μας που είναι το μέλλον!

  Για  όλα τα παραπάνω ζητώ ταπεινά να με στηρίξετε  με την  ΨΗΦΟ  σας, για να μπορέσω να προσφέρω.
Γιατί όλοι μαζί μπορούμε… Να κάνουμε την διαφορά, Να επιλέξουμε ΕΜΕΙΣ για το ΜΕΛΛΟΝ μας!!

 Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε να διαβάσετε την επιστολή μου καθώς επίσης σας ευχαριστώ για την επιλογή σας, να με ψηφίσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.