Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Παναγιώτης Στρατέλης, υποψ. δημοτικός σύμβουλος Κιλκίς




Φίλες και φίλοι,
Αγαπητοί Συνδημότες και Συνδημότισσες

Η συμμετοχή μου στον συνδυασμό «Δήμος ΑΞΙΩΝ» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Παύλο Τονικίδη, δεν ήταν πράξη που αποφασίστηκε αβίαστα.


Όλα αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια είναι πρόκληση ιδιαίτερα για την νέα γενιά.

Βλέπω φίλους μου να φεύγουν.

Βλέπω φίλους μου χωρίς ελπίδα για το αύριο.

Βλέπω εμένα πόσο δύσκολα αντιμετωπίζω την καθημερινότητα.

Θέλω με την συμμετοχή μου να ακουστούν οι απόψεις και οι προβληματισμοί της γενιάς μου.

Της νέας γενιάς που δεν συμβιβάζεται.

Της νέας γενιάς που δεν έχει την πείρα αλλά γεννάει φρέσκιες ιδέες.

Της νέας γενιάς έχει όραμα και ελπίδα.

Της νέας γενιάς που θα κληθεί τελικά να ανορθώσει την Ελλάδα.


Παναγιώτης Στ. Στρατέλης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς
(Δημοτική Ενότητα Κιλκίς)
Κιν.: 6983 972.394
E-mail: panosstrat@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.