Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

«Όπου δεν υπάρχει δρόμος τον ανοίγουμε»

Άνθιμος Μαμαγκενίδης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παιονίας

« Ο προπάππος μου Κίτσος Μαμαγκενίδης ήρθε το 1924 από την Ανατολική Ρωμυλία πρόσφυγας με την οικογένειά του και με ένα κοπάδι πρόβατα, στο Πολύκαστρο. Στα ιερά χώματα της αρχαίας Παιονίας, του Μακεδονικού Βασιλείου του Φίλιππου του Β και του γιού Μ. Αλεξάνδρου.
Οι πρόγονοί μου δούλεψαν σκληρά στα χωράφια, στην κτηνοτροφία και στο καφενείο και πρόκοψαν. Είμαι 4ης γενιάς προσφυγόπουλο, γεννήθηκα το 1975 και εργάζομαι ως Εργοδηγός Παραγωγής στην εταιρία Doppler στη Ν. Καβάλα. Είμαι ενεργό μέλος από το 1984 του Συλλόγου Ανατολικής Ρωμυλίας και από το 2009 Πρόεδρος του Ποδοσφαιρικού Σωματείου «Αίαντας» Πολυκάστρου. 

Η αγάπη μου για τα κοινά και η θέλησή μου για προσφορά με έφεραν κοντά σε έναν δυναμικό υποψήφιο, τον Χρήστο Γκουντενούδη. Θέλω να ενώσω τις δυνάμεις μου μαζί του για το καλό της Παιονίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.