Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

"Θα κάνουμε τη μεγάλη διαφορά"

Υπογράφει η Σοφία Κεχαγιά
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
π. Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Ευρωπού
"Αγαπώ τον τόπο μου και τους συνανθρώπους μου και νιώθω βαθιά ικανοποίηση όταν προοδεύουν. Πιστεύω ότι μια κοινωνία φαίνεται αν είναι οργανωμένη σωστά, από τον τρόπο διοίκησής της. Η τοπική αυτοδιοίκηση, ο Δήμος είναι ο τόπος συνάντησης με τον πολίτη από όπου μπορούν να προκύψουν θαυμάσια πράγματα σε όλους τους τομείς.

Έχω υπηρετήσει την τοπική αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ευρωπού και ως δημοτική σύμβουλος, σε νεαρή σχετικά ηλικία, και από τη μικρή εμπειρία που έχω αποκτήσει, έμαθα ότι τίποτε δε σου χαρίζεται αν δεν αγωνιστείς, αν δε δουλέψεις με μεράκι, με υπευθυνότητα, με όραμα και με συλλογικότητα. 

Ως ενεργή δημότισσα του Δήμου Παιονίας αποφάσισα να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το Δημοτικό Συνδυασμό ʽʼΠαιονία Ισχυρήʼʼ του Χρήστου Γκουντενούδη. 

Η απόφασή μου ήταν προϊόν ώριμης κρίσης και υπευθυνότητας απέναντι στον τόπο και στους συμπολίτες μου. 

Πιστεύω ότι ο Χρήστος Γκουντενούδης και οι καθόλα άξιοι συνυποψήφιοί μου στο ψηφοδέλτιο ʽʼΠαιονία Ισχυρήʼʼ έχουμε τη θέληση, έχουμε τη διάθεση και ικανά αποθέματα ενέργειας και ψυχικής δύναμης για να δημιουργήσουμε τις συνθήκες μιας ισόρροπης ανάπτυξης στην περιοχή μας. Στέκομαι ιδιαίτερα στη γνώση και στην εμπειρία αλλά και στις νέες, στις δημιουργικές προτάσεις. 

Όλοι μαζί θα δώσουμε τον καλό αγώνα για να πάμε μπροστά τον τόπο μας. 

Και με τη δύναμη των ιδεών μας και την υποστήριξη των συμπολιτών μας θα κάνουμε τη μεγάλη διαφορά. Για μια Παιονία Ισχυρή."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.