Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

"Σας ευχαριστώ όλους για το ταξίδι που κάναμε μαζί"

Υπογράφει ο Ζησάκος Βασίλειος
Επικεφαλής Ανεξάρτητης Κίνησης Νέων Ιδεών
"Αγαπητοί Συμπολίτες
Γνωρίζετε όλοι, ότι στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές, μια ομάδα νέων ανθρώπων, μου έκανε την τιμή να με θέσει επικεφαλής της Ανεξάρτητης Κίνησης Νέων, για να διεκδικήσουμε τη Δημαρχία στο Δήμο Παιονίας.
Επιθυμία μου ήταν και είναι να βοηθήσω, όσο μου επιτρέπουν οι δυνατότητές μου, τον τόπο μου που τόσο αγαπώ, μακριά βέβαια από κόμματα και μικροπολιτικά συμφέροντα.

Ενωμένη η Ανεξάρτητη Κίνηση Νέων προσπάθησε να δώσει στους συμπολίτες της την δυνατότητα για μια διαφορετική πολιτική επιλογή. Άτομα που ποτέ δεν είχαν ασχοληθεί με την πολιτική, έδωσαν όλον τους τον εαυτό σε αυτή την προσπάθεια, και τους ευχαριστώ για αυτό.

Σε αυτές τις δημοτικές εκλογές δεν έχω την δυνατότητα να ηγηθώ ενός τέτοιου σχήματος. Πιστός όμως στις αρχές και στις αξίες μου, δηλώνω ότι δε θα διεκδικήσω τον Δημαρχιακό Θώκο και δε θα συμμετέχω σε οποιονδήποτε συνδυασμό, ώστε η πρότερη ενασχόλησή μου να μη θεωρηθεί ανειλικρινής και οπορτουνιστική.

Το ενδιαφέρον μου όμως για τον τόπο μας είναι συνεχές. Για αυτό θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του ή της Δήμαρχου που θα εκλεγεί, ως άμισθος σύμβουλος, εφόσον βέβαια το επιθυμεί.

Σας ευχαριστώ όλους για αυτό το ταξίδι που κάναμε μαζί. Θα είμαι πάντα παρών στα προβλήματα και στα δρώμενα του τόπου μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.