Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

"Γιατί στηρίζω το Δημήτρη Σισμανίδη"

Γράφει η Αναστασίας Ανανιάδου* 
 Είμαι νέα, φοιτήτρια της Νομικής, και δίνω το δικό μου παρών σε πρωτοβουλίες κοινωνικού, φιλανθρωπικού και πολιτιστικού περιεχομένου του τόπου μου. Η γνωριμία μου με το Δημήτρη Σισμανίδη, στάθηκε καθοριστική στο να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, ώστε η διάθεσή μου για συμμετοχή στα κοινά να βρει χώρο έκφρασης στις θεσμοθετημένες δομές της Αυτοδιοίκησης.

Ο Δημήτρης Σισμανίδης μου μίλησε με ενθουσιασμό για το ενωτικό του όραμα, εκθέτοντας με δυναμισμό τη διάθεσή του να αξιοποιήσει την αυτοδιοικητική εμπειρία του, προκειμένου ο Δήμος Κιλκίς να αντιμετωπίσει τα μικρά και μεγάλα προβλήματα, παρά την κρίση, με νοικοκυροσύνη και αποτελεσματικότητα.

Η κουβέντα μαζί του ανέδειξε κάποια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του που με έπεισαν. Είναι ευαίσθητος και ταυτόχρονα πρακτικός, άμεσος και ουσιαστικός, λέει λίγα αλλά δείχνει ότι μπορεί να κάνει πολλά, άλλωστε έχει αφήσει την αναπτυξιακή σφραγίδα του ως Δήμαρχος.

Πιστεύει στους νέους και στη σκέψη του κυριαρχεί η υποχρέωση να εργαστεί για το μέλλον των επόμενων γενεών, που θα αναλάβουν τις τύχες του Δήμου. Θέλει τους νέους παρόντες, ενεργούς πολίτες και συνδιαμορφωτές του μέλλοντός τους, μέσα από τη συμμετοχή τους στη δημόσια ζωή του τόπου.

Ο Δημήτρης Σισμανίδης στέλνει το δικό του μήνυμα προς τους νέους: ‘’Διεκδικήστε, δουλέψτε, πείτε τις ιδέες σας και ελάτε να γίνουμε μια δυνατή ομάδα που θα κάνει τη διαφορά. Δείτε τον τόπο σας και το συνάνθρωπό σας με αγάπη και οι συμπολίτες μας θα σας ανταποδώσουν με ευγνωμοσύνη αυτό το κοίταγμα αγάπης’’.

Είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την ‘’Αν7οδο’’ του Δημήτρη Σισμανίδη

- γιατί μαζί μπορούμε να ενώσουμε το παρελθόν με το μέλλον,

- γιατί μαζί θα συγκεράσουμε τη σοφία της μακρόχρονης πορείας του με το δικό μου νεανικό όραμα,

- γιατί στηρίζοντας το Δημήτρη Σισμανίδη στηρίζω τον τόπο μου και τους συμπολίτες μου.


*Αναστασία Ανανιάδου
Φοιτήτρια Νομικής Α.Π.Θ.
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Κιλκίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.