Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Στη Βαλένθια της Ισπανίας 15 εκπαιδευτές ενηλίκων και στελέχη επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

Στη Βαλένθια της Ισπανίας βρίσκονται από την περασμένη Κυριακή 15 εκπαιδευτές ενηλίκων και στελέχη από το χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης προκειμένου αφενός να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες και συγχρόνως να ανταλλάξουν χρήσιμες εμπειρίες πάνω στα επίκαιρα θέματα της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Blended learning, Virtual Learning Environments, E-Conference, Google Calendar, Google Docs, Doodle, Blogs & Feedback, E-Learning & V-Learning, είναι μερικές μόνο από τις έννοιες, τις μεθόδους & τα εργαλεία που έχουν εισβάλει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση ενηλίκων δίνοντάς της νέα δυναμική, προσεγγίζοντας ομάδες στόχους που δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση (για διάφορους λόγους), δίνοντας τη δυνατότητα στον εκπαιδευτή να σχεδιάσει ο ίδιος το μάθημά του, κλπ. Αυτά είναι μεταξύ άλλων τα γνωστικά αντικείμενα που θα συζητήσουν με τους εισηγητές από το φορέα υποδοχής, την Florida Centre de Formació, C.V., ένα κέντρο κατάρτισης συνδεδεμένο με το πανεπιστήμιο και το πολυτεχνείο της Βαλένθια.

Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι τα εφόδια που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες συντελεστές της Επαγγελματικής Κατάρτισης με τη μορφή γνώσεων, δεξιοτήτων και εμπειριών, να χρησιμοποιηθούν στην τοπική και εθνική πραγματικότητα για να συμβάλλουν στην εισαγωγή καινοτομιών και βέλτιστων πρακτικών στο σύστημα της εκπαίδευσης ενηλίκων.

Το σεμινάριο έχει τίτλο Electronic Classroom in Collaborative Environments (E-CLASSROOM) και υποβλήθηκε από την Επιμορφωτική Κιλκίς Μον. ΕΠΕ στο πλαίσιο του προγράμματος Leonardo da Vinci – Κινητικότητα για Επαγγελματίες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Το σεμινάριο διαρκεί από τις 24 έως τις 30 Νοεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.