Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

"Από εδώ και στο εξής θα προσεύχομαι μόνο στο σπίτι μου….."

"Η αλήθεια είναι ότι στο κράτος στο οποίο γεννήθηκα και συνεχίζω να ζω έχω αναγκαστεί πολλές φορές να πληρώσω χρήματα σε δημόσιες υπηρεσίες τα οποία θεωρούσα ότι δεν έπρεπε να πληρώσω αλλά ήμουν υποχρεωμένη. Αλλά πρώτη φορά ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ να δώσω χρήματα για φιλανθρωπία….

Και για να μην μακρηγορώ θα σας παραθέσω τα γεγονότα.

Πριν 15 ημέρες κατέθεσα τα χαρτιά μου στη μητρόπολη για τη πνευματική λύση του γάμου μου. Ο υπάλληλος μου εξήγησε ότι έπρεπε να προμηθευτώ ένα παράβολο των 15 ευρώ από την εφορία και να πληρώσω επιπλέον 40 ευρώ στην μητρόπολη για να παραλάβω το διαζευκτήριο μου. Πήγα λοιπόν στην εφορία πλήρωσα 18 ευρώ για το παράβολο των 15 ευρώ γιατί έχει 3 ευρώ κρατήσεις. (άξιο απορίας) και πήγα στην Μητρόπολη.

Όταν ρώτησα για ποιο λόγο πρέπει να πληρώσω τα 40 ευρώ μου είπαν ότι τα 15 είναι για τα χαρτόσημα και τα 25 για το φιλόπτωχο ταμείο.

Σήμερα που πήγα να το παραλάβω ρώτησα πώς δικαιολογείται το γεγονός ότι με υποχρεώνουν να πληρώσω 25 ευρώ για το φιλόπτωχο ταμείο και η απάντηση ήταν ότι είναι απόφαση του μητροπολίτη. Του εξήγησα λοιπόν ότι η φιλανθρωπία είναι πράξη που πηγάζει από την ψυχή μας και γίνεται μόνο όταν εμείς το θελήσουμε, αλλά ο υπάλληλος μου απάντησε ότι δεν μπορούσε να μου πει κάτι άλλο και ότι έπρεπε να τα πληρώσω.


Τα πλήρωσα διότι το χαρτί το χρειάζομαι για όλες τις υπηρεσίες στις οποίες πρέπει να το προσκομίσω, διότι χωρίς αυτό δεν μπορώ να επιβεβαιώσω πουθενά ότι όντως είμαι διαζευγμένη αλλά θέλω να το μάθουν όλοι και να γίνει κάτι το οποίο θα ανατρέψει αυτή τη κατάσταση.

Το θεωρώ απαράδεκτο και ανήκουστο να μας υποχρεώνουν σε φιλανθρωπίες χωρίς να μας ρωτήσουν πώς καλύπτουμε τα δικά μας έξοδα.Εάν επιθυμώ να βοηθήσω οικογένειες ξέρω πολύ καλά να το κάνω και μόνη μου χωρίς καμιά καθοδήγηση.

Και για να τελειώσω πάνω στα χαρτιά μου είναι κολλημένα χαρτόσημα συνολικής αξίας 4 ευρώ και όχι 15. Για μια ακόμη φορά ένιωσα ανίκανη να με υπερασπιστώ ενώπιον ενός οργανισμού που μου ζητάει χρήματα, βέβαια με την κάλυψη της φιλανθρωπίας φυσικά.

Ελπίζω στο μέλλον κάτι να αλλάξει γιατί είναι κρίμα να χάσετε και αυτούς που συνεχίζουν να έρχονται στις εκκλησίες σας γιατί εγώ ομολογώ ότι από εδώ και στο εξής θα προσεύχομαι μόνο στο σπίτι μου….."

E.Π.

«τα πλήρη στοιχεία της γράφοντος, είναι στην διάθεση της εφημερίδας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.