Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Στο φίλο μου Ιορδάνη Κουλτούκη

Ιορδάνη μου καλό ταξίδι αδελφάκο... ήσουνα πάντα χαμογελαστός, πάντα με τον καλό το λόγο στο στόμα. Δεν είχε κανένας πρόβλημα με σένα, ήσουνα το καλύτερο παιδί. Ο Θεός κάτι τέτοιες ώρες δεν βλέπει; Γιατί, γιατί πάντα τους καλύτερους. Άσε Θεέ μου και κανέναν άγγελο κάτω. Ιορδάνη εσύ ήσουν άγγελος και ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα σου που τόσο νωρίς την πήρε. Καλό ταξίδι φίλε μου και καλή δύναμη στους δικούς σου ανθρώπους. Θα σε θυμόμαστε πάντα.
Ένας φίλος σου.

15 σχόλια:

  1. καζακιδης νικολαος1 Αυγούστου 2012 στις 2:43 π.μ.

    καλο παραδεισο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο παραδεισο παληκαρι ,κουραγιο στους δικους σου, στη μανα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλον παραδεισο κουρααγιο σους οικιους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε αγγελους επαρηγγειλα την εγνοια σου να εχουν και μου ειπαν πως οι αγγελοι αγγελους δεν προσεχουν, καλο ταξιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kalo ta3idi aderfe... kalo paradeiso...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλο ταξιδι να εχεις και εσυ!!!!καλο παραδεισο...κουραγιο στους γονεις σου...να προσεχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλό ταξίδι,να προσέχεις την οικογένεια και τους φίλους σου από ψηλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΝΑ ΔΩΣΗΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΛΙΟΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΝΑΧΟΡΙΑ ΤΗΣ!!!!!!! ΑΝΤΙΟ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό ταξίδι Ιορδάνη μου.... Θα σε θυμόμαστε πάντα.... ήσουν ένα από τα καλύτερα παιδιά που ξέρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ρε Ιορδάνη γιατί εσένα ;;;;; Αλλά έτσι είναι ο Θεός παίρνει γρήγορα μόνο τους αγγέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.