Act Business Center

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Πενθήμερη εκδρομή στην Λευκάδα του Συλλόγου Συνταξιούχων Δημοσίων Υπαλλήλων νομού Κιλκίς

Στα Ιωάννινα με τον Πρόεδρο Αυδίκο Μιχάλη. 18/05/2012
Με καθομολογούμενη μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πενθήμερη εκδρομή του Συλλόγου Συνταξιούχων Δημοσίων Υπαλλήλων Νομού Κιλκίς στην Λευκάδα από τις 18 μέχρι τις 22 Μαΐου 2012. Ξεκινήσαμε την Παρασκευή 18 Μαΐου από το Κιλκίς. Στα Ιωάννινα μας περίμενε ο Πρόεδρος του Συλλόγου κος Αυδίκος Μιχάλης, όπου αφού μας ξενάγησε στην πόλη, καταλήξαμε στα τσιπουράδικα της λίμνης των Ιωαννίνων για μεσημεριανό φαγητό. Αφού βγάλαμε τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο μας "ΛΕΥΚΑΣ" της Λευκάδος.
Στις 19 Μαΐου Σάββατο, κάμαμε μια ημερήσια κρουαζιέρα από το Νυδρί στην παραλία Μικρό Κατσίκι, όπου έκαμαν μπάνιο όσοι ήθελαν, στο Φισκάρδο της Κεφαλονιάς για μεσημεριανό. Συνεχίσαμε για την Ιθάκη και το χωριό Φρικιές, μετά στην σπηλιά του Παπά-Νικολή (ένα από τα κρησφύγετα του υποβρυχίου στον πόλεμο), το Μεγανήσι - το Σκορπιό το νησί του Ωνάση - τη Σπάρτη – τη Μαδουρή το νησί του Βαλαωρίτη και επιστροφή στην έδρα μας.
Στις 20 Μαΐου ημέρα Κυριακή ξεκινήσαμε για τον γύρο του Αμβρακικού. Πρώτη στάση για καφέ στην πανέμορφη και αμφιθεατρικά κτισμένη Αμφιλοχία . Στην συνέχεια φτάσαμε στη Άρτα όπου μας περίμενε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ναπολέων Μακρής και ο Γενικός Γραμματέας Ναπολέων Μαργώνης. Αφού μας ξενάγησαν στην καταπληκτικής αρχιτεκτονικής εκκλησία της Παναγίας Παρηγορήτισσας, στο Γεφύρι της Άρτας, με τον Άραχθο ποταμό - το τεράστιο πλατάνι του Αλή Πασά και το Μουσείο, καταλήξαμε στην Κορωνησία μέσα στον Αμβρακικό για μεσημεριανό φαγητό. Μετά τις απαραίτητες και εδώ αναμνηστικές φωτογραφίες, αναχωρήσαμε για την Πρέβεζα.
Πρίν την Πρέβεζα είναι ο αρχαιολογικός χώρος της Νικόπολης. Εκεί μας περίμενε το μέλος του Δ.Σ. της Π.Ο.Π.Σ κος Σταύρος Μπόκιας μαζί με τον Γεν. Γραμματέα του Συλλόγου της Πρέβεζας, κο Δημήτριο Λάσπα. Την ώρα που φτάσαμε ο αρχαιολογικός χώρος ήταν κλειστός και μας ξενάγησαν με την καταπληκτική αφήγηση τους οι συνάδελφοι.
Συνεχίστηκε η ξενάγηση σε όλη την πόλη της Πρέβεζας και καταλήξαμε στην πλατεία Οδυσσέα Ανδρούτσου για καφέ.
Τότε ακριβώς ήλθε και ο Πρόεδρος κος Λάμπρος Ζιανίκας αγχωμένος και αφήνοντας στην μέση το γάμο που ήταν καλεσμένος, μόνο και μόνο για να μας προλάβει. Αφού και εδώ βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες, μας συνόδεψε ο Πρόεδρος μέχρι την έξοδο της πόλης, μουρμουρίζοντας συνεχώς ότι δεν μας χόρτασε. Και εμείς του αφιερώσαμε ένα Ηπειρώτικο τραγούδι, αποχαιρετώντας τον χαρούμενοι και συγκινημένοι.
Στις 21 Μαΐου ημέρα Δευτέρα ξεκινήσαμε για το ιστορικό Ζάλογγο. Στους πρόποδες όπου είναι το μοναστήρι του Αγίου Δημητρίου, οι μοναχές μας περίμεναν και αφού μας φίλεψαν, μας ξενάγησαν στους χώρους του μοναστηριού και της Ιστορίας. Μετά οι μισοί και πλέον εκδρομείς ανέβηκαν τα τετρακόσια δέκα σκαλοπάτια μέχρι την κορυφή. Είναι άξιο σημείωσης πως από τους πρώτους, ανέβηκε ο 83άχρονος συνάδερφος μας Γιάννης Παπαδόπουλος.
Μετά τις φωτογραφίες στον ιστορικό χώρο, πήραμε το δρόμο για το νεκρομαντείο, όπου κατάπληκτοι ακούγαμε τον τρόπο λειτουργίας του. Συνεχίσαμε για τις εκβολές του Αχέροντα και καταλήξαμε στην όμορφη Πάργα, για φαγητό και βόλτα στην παραλία και στα στενά δρομάκια που θυμίζουν νησί.
Επιστρέψαμε στην έδρα μας και στο βραδινό φαγητό όπως και σε όλες τις διαδρομές, μας διασκέδασε με το ακορντεόν του ο συνάδελφος Σταύρος Ελευθεριάδης και με το τραγούδι τους οι καλλίφωνες συναδέλφισσες που είναι και στην χορωδία, και όχι μόνο. Ο χορός και το τραγούδι κράτησαν μέχρι τα μεσάνυκτα, οι υπάλληλοι δε και το αφεντικό του ξενοδοχείου, είπαν πως ήμασταν από τα καλύτερα γκρουπ που πέρασαν.
Στις 22 Μαΐου ημέρα Τρίτη, μετά το πρωινό, φορτώσαμε τα πράγματα μας στο λεωφορείο και αφού προσκυνήσαμε στο μοναστήρι της Παναγίας Πεφανερωμένης λίγα χιλιόμετρα έξω από την Λευκάδα, με καταπληκτικά μουσεία, εκκλησιαστικό και ναυτικό, και την πανέμορφη τοποθεσία, πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
Στο Μέτσοβο για φαγητό και ψώνια παραδοσιακά (είναι η τρίτη φορά που ο Σύλλογος μας βρίσκεται στο Μέτσοβο). Στην συνέχεια στην Κοζάνη και στο καταπληκτικό Ιστορικό - Λαογραφικό και Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Νομού Κοζάνης. Μένοντας έκθαμβοι από τα εκθέματα και τον τρόπο παρουσίασης τους, συνεχίσαμε για την Βέροια και την τοποθεσία Ελιά, για καφέ και παραδοσιακό ρεβανί.
Ενθουσιασμένοι (και δεν είναι σχήμα λόγου) και με σύμμαχο τον καλό καιρό όλες τις ημέρες και την όμορφη παρέα που έκαμαν όλοι οι εκδρομείς, επιστρέψαμε στο Κιλκίς αργά το βράδυ, με την πίεση από όλους για σύντομα διοργάνωση και άλλης εκδρομής.
Πέρα από την περιγραφή, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τον Πρόεδρο του Νομού Ιωαννίνων κο Αυδίκο Μιχάλη, τον Πρόεδρο και τον Γεν. Γραμματέα Νομού Άρτας κους Ναπολέων Μακρή και Ναπολέων Μαργώνη αντίστοιχα, τον Πρόεδρο και τον Γεν. Γραμματέα του Νομού Πρέβεζας κους Λάμπρο Ζιανίκα και Δημήτριο Λάσπα αντίστοιχα καθώς επίσης και το μέλος της Πρέβεζας και μέλος του Δ.Σ. της Π.Ο.Π.Σ. κο Σταύρο Μπόκια. Τον οδηγό μας κο Βίκτωρα Φουντουκίδη, τον καλλιτέχνη μας κο Σταύρο Ελευθεριάδη και τις συνοδούς συναδέλφισσες στο τραγούδι, καθώς και όλους τους συναδέλφους και συναδέλφισσες που βοήθησαν στην απόλυτη επιτυχία αυτής της εκδρομής.