Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

"Εγώ κι εσείς, εγώ κι εγώ"

Γράφει ο Χαράλαμπος  Μωυσίδης
Μαθητής Πρώτης Λυκείου
Άσε με λίγο ακόμα. Ξύπνα με μα άσε με να ονειρευτώ. Δώσε μου ένα λεπτό να αποδεχτώ πως βρίσκομαι ακόμα στην πόλη φυλακή. Άγγιξε με, μα μην χαράξεις τη ψυχή και το μυαλό μου, άσε με λιγάκι με εμένα που τόσο με έχω νοσταλγήσει. Μείνε δίπλα μου, μα φύγε πριν χαράξει. Δεν θέλω να θυμώσει η μοναξιά μου που πάντα μʼ αγκαλιάζει μπρος στο ξημέρωμα. Αγάπησε το όνομα και τις πράξεις μου, μην αγαπάς εμένα, εγώ είμαι γεννημένος ώστε να χάνομαι για τις ιδέες μου. Θα σε απογοητεύσω μα θα επιστρέψω. Μην μου θυμώνεις, έχω έναν κόσμο να αλλάξω και πρέπει να προλάβω. Αν θες φύγε μα μείνε στα όνειρά μου, να σε βρω ξανά στους ουρανούς, όχι εσένα, την ψυχή σου. Πρόδωσέ με αν το θες, μην σε νοιάζει για εμένα, αν σε κάνει να χαμογελάς κάντο, μην το σκεφτείς, οι σκέψεις που δεν έγιναν πράξεις είναι του μυαλού κελιά. Σφίξε με στην αγκαλιά σου για λίγα δευτερόλεπτα, δεν θέλω παραπάνω, αρκούν για να σου θυμίσω πως θυμάμαι.
Προχώρα στη ζωή σου, άσε με πίσω και μην στεναχωριέσαι, εγώ θα σε προλάβω πριν πανσέληνος να γίνει το χλωμό φεγγάρι. Μην μιλάς, σώπασε λίγο, η σιωπή μας λέει αυτά που το στόμα φοβάται να προφέρει. Μην μου λες «δεν πρέπει», πες μου πως δεν θες, μην λες λόγια ανασφάλειας και μην μου πεις «Υπόσχομαι», πες πως επιθυμείς με όλη σου την ψυχή και άσε την επιθυμία να γίνει υπόσχεση και όρκος στο εγώ σου. Κι αν χαθώ μη φοβηθείς, μη λυπηθείς, αν θυμάσαι τα λόγια μου θα μείνω πάντα εδώ. Χτίσε το δρόμο της επιστροφής μʼ ένα χαμόγελο. Μα στην περίπτωση που δεν υπάρχει επιστροφή απλώς κοιμήσου, η ψυχή μου δεν χάνεται ποτέ, ονειρέψου και κάπου θα βρεθούμε. Μην με συμβουλεύεις, έμαθα να ζω με τις επιλογές μου και αν αυτές είναι λανθασμένες εγώ το έχω διαλέξει. Θα σου χαρίσω ένα λουλούδι μα μην κοιτάξεις χρώμα. Μπορεί να έχει το πιο ταλαιπωρημένο και ξεφτισμένο χρώμα μα να μυρίζει υπέροχα. Το νου σου ψυχή μου, μυρίζει υπέροχα.


13 σχόλια:

  1. Τι έξυπνο, καλό και ..όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι έκανες το θαύμα σου μπράβο!Συγχαρητήρια και στην εφημερίδα που στηρίζει τέτοιες προσπάθειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνε αυτό που οι επιθυμίες σου προστάζουν να κάνεις , συνέχισε με όση δύναμη έχεις μέσα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eleos, den einai dinaton na ypoklineste sthn kalpikh authentia dnos paidiou pou grafei epidi "tou grafoun"... autoi eistai.... oi kaliteroi xirokrothtes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μάλλον αγαπητέ γεννήθηκες σε μεγάλη ηλικία. Συνεπώς το μόνο που έχεις μάθει είναι να αλλάζεις κανάλια στην τηλεόραση με το τηλεκοντρόλ. Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός πως αγνοείς την περίοδο της εφηβείας, όπου όλοι ξεκινάμε να αλλάξουμε τον κόσμο και βλέπουμε τα πράγματα πιο ιδεαλιστικά, πιο ρομαντικά.

      Και οφείλουμε να ενισχύσουμε όλοι μια τέτοια προσπάθεια. Αλλιώς ο κόσμος μας θα παραμείνει πεζός, χωρίς ιδανικά. Χρεοκοπημένος όχι μόνο οικονομικά αλλά και ηθικά.

      Χάρη μην τον ακούς. Όλοι αυτοί που στρέφονται ενάντια στα όνειρα των άλλων, δεν είναι παρά όσοι απέτυχαν να ξεφύγουν από τη σκιά των ενηλίκων κηδεμόνων τους και ποτέ δεν τόλμησαν να κάνουν το πρώτο βήμα ώστε να ξεκινήσουν το ταξίδι. Απέτυχαν να κυνηγήσουν το όνειρο τους και τώρα προσπαθούν να κάνουν μίζερη τη ζωή των άλλων. Μίζερη σαν τη δική τους.

      Διαγραφή
    2. otan diafoneis me to euritero koinoniko sinolo ("sisthma") eisai grafikos, kapote xafies h prodoths...
      simera perithoriopihsai enw tote (xaxa) oi karatomiseis emoiazan idanikh lish. oloi eseis oi proodeutikoi mhpos ksexnate se pia genia anikete? sauthn pou ta anthh tou laikismou ths diafthoras kai tou fasimou mirizan yperoxa...

      Διαγραφή
    3. Se apanthsh tou anonymou 16/06/2012 5:44: eleos se esena anonyme pou krineis ena anhliko paidi pou exei to tharos kai oxi to thrasos na ekfrasei ta synaisthimata tou kai oxi krymens piso apo thn anonymia, me to onoma tou kai to epitheto tou. eiste varetoi oloi eseis pou kruveste kai to mono pou kanete eiai mia fthinh kritiki. sunexise agori thn poli oraia kai dimiourgiki prospatheia sou kai ase olous autous piso sou! Mpavo xaralmpe moiidi mathiti 1 lukeiou!

      Διαγραφή
    4. Χαράλαμπος Μωυσίδης29 Ιουνίου 2012 στις 2:55 π.μ.

      Δεν είναι εφηβεία.Δεν με ξέρεις καν,οπότε δεν μπορείς να ξες απο που προέρχεται αυτή η γραφή..Τι με ώθησε σε αυτήν και τι σημαίνει για μένα..Έτσι είναι όμως όταν θάβεις τα θέλω σου..Δημιουργούνται αποθυμένα και μετά θεωρείς κάλπικο όποιον δεν παύει να ονειρεύεται..Ζήλια εμμέσως..Εγώ μιας και έχω χρησιμοποιήσει το όνομα μου θα σου πω το εξής..Εδώ είμαστε και θα το δείς..Να θυμάσαι τ'όνομα μου και τα χρόνια θα αποδείξουν ποιός θα μείνει ως ανώνυμος και ποιός θα βάλει το όνομα του μπροστά απο μια αλλαγή που όλοι αναζητούν καθισμένοι στον καναπέ...Για τον κόσμο εγώ είμαι ο Χαράλαμπος Μωυσίδης,αγαπητέ ανώνυμε..

      Διαγραφή
  5. anonyme 16 iouniou 5.44 min ginesai kakentexeis... o kathenas as kanei kritiki ston eauto tou... sigxaritiria agori mou kai euxomai ta oneira sou na ginoun mia mera pragmatikotita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό το άρθρο σου!
    Μπράβο σου που αποφάσισες να αντισταθείς σε αυτούς που προσπαθούν να σου κόψουν τα φτερά και να καταστρέψουν τα όνειρα σου!
    Συνέχισε να ονειρεύεσαι και να κάνεις σε όποιον βαθμό μπορείςαυτά σου τα όνειρα πραγματικότητα!

    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ , ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΣΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.