Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο Αλεξάνδρας Ιωαννίδου


Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,
θέλω να σας ευχαριστήσω από την καρδιά μου για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε σε μια εποχή που η εμπιστοσύνη προς τους πολιτικούς έχει κλονιστεί. Σας ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σας στις συζητήσεις και στις συναντήσεις μας και για την ειλικρίνειά σας. Σας ευχαριστώ για τη γενναία υποστήριξή σας σε μια εποχή εξαιρετικά δύσκολη για τη δημοκρατική παράταξη. Η ενθάρρυνση και η ανιδιοτελής στήριξη που μου δώσατε άνθρωποι όλων των ηλικιών και από όλους τους επαγγελματικούς χώρους ήταν το πιο σημαντικό κέρδος για μένα. Έδωσα πολλά σε αυτήν την σύντομη προεκλογική περίοδο, αλλά πήρα ακόμη περισσότερα από εσάς. 

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω βαθιά την οικογένειά μου, τη μεγάλη μου οικογένεια,  και ιδιαίτερα τον πατέρα μου, που με στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις σε αυτήν την προσπάθεια. Χωρίς αυτούς το αποτέλεσμα δε θα ήταν το ίδιο, χωρίς αυτούς εγώ δε θα ήμουν αυτή που είμαι.
Τέλος, θέλω να συγχαρώ τους συνυποψήφιους βουλευτές όλων των κομμάτων στο νομό μας και ιδιαίτερα αυτούς που εκλέχτηκαν, και να τους ευχηθώ καλή επιτυχία στο εξαιρετικά δύσκολο έργο τους σε μια κρίσιμη για τον τόπο εποχή.  
Πριν από τις εκλογές τα πολιτικά κόμματα κρίνονται από τις προτάσεις τους. Μετά τις εκλογές κρίνονται από τα αποτελέσματα που έχουν οι προτάσεις τους. Μένει να δούμε, αν τα κόμματα που κέρδισαν την εμπιστοσύνη των πολιτών στις 6 Μαϊου, θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες που δημιούργησαν.
Η επόμενη μέρα είναι εδώ. Όσο με αφορά θα παραμείνω ένα πολιτικά σκεπτόμενο, ένα πολιτικά ενεργό άτομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.