Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

«Αδερφός Bουλευτή»: Μην ποινικοποιείτε τη συγγένεια

Επιστολή Γιώργου Παραστατίδη
"Ο τίτλος αναπαράγεται σε όλα τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης με την εξής διατύπωση:
‘’Αδερφός βουλευτή συνελήφθη για χρέη προς το δημόσιο’’.  Εν πρώτοις, οφείλω να σας συστηθώ και συγχωρήστε μου την αγένεια που το πράττω διά επιστολής, μα οι συνθήκες το απαιτούν. Το ονοματεπώνυμό μου δεν είναι ‘’Αδερφός Βουλευτή’’ αλλά Γεώργιος Παραστατίδης του Σωκράτη και της Σοφίας και επαγγέλλομαι γεωργοκτηνοτρόφος. Βεβαίως έχω αδερφό, τον θόδωρο Παραστατίδη, ο οποίος είναι βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου τα τελευταία δύο χρόνια, όπως και μία αδερφή, την Αθηνά Ελευθεριάδου, κάτοχο μικρού καταστήματος τροφίμων, την οποία θα ήταν άδικο να μην αναφέρω, καθώς μπορεί να μην έχει τη φήμη ή το αξίωμα μα παραμένει εξίσου αδερφή μου. Αν θέλετε περισσότερα στοιχεία για το γενεαλογικό μου δέντρο, είμαι στην απόλυτη διάθεσή σας.
Το επόμενό μου βήμα είναι να σας ομολογήσω το έγκλημά μου, το οποίο αφορά αγροτικό σχέδιο βελτίωσης που εγκρίθηκε από το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης, προ 10ετίας. Κατόπιν συνεχόμενων καταγγελιών, που σχετίζονταν με το δικαίωμα μου να συμμετέχω στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, δημιουργήθηκε εμπλοκή στη διαδικασία. Αξιοσημείωτο είναι, πως οι αρμόδιοι που ενέκριναν το πρόγραμμα (το οποίο και υλοποιήθηκε, με αγορά αγροτικών μηχανημάτων και έργα υποδομών), χωρίς φυσικά να έχω ο ίδιος συμμετοχή ή ευθύνη στην διαδικασία έγκρισης, μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα άλλαξαν άποψη και αποφάσισαν ότι δεν το δικαιούμαι, ζητώντας πίσω τα χρήματα, μέσω της εφορίας. Το ποινικό αδίκημα οφειλών προς το Δημόσιο για το οποίο κατηγορούμαι, χαρακτηρίσθηκε δικαστικώς ως πλημμεληματικής μορφής που αφορά φερόμενες ως οφειλές μου προς το Ελληνικό Δημόσιο και αφέθηκα δε ο ίδιος νομίμως ελεύθερος με εντολή του αρμοδίου κ. Εισαγγελέως Πρωτοδικ. Κιλκίς, ιδίως χωρίς εγγύηση και χωρίς περιοριστικούς όρους. Η επίδικη διαφορά εκκρεμεί προς κρίση αρμοδίως ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης.
Για τις παραπάνω επιλογές μου με χαρακτηρίσατε ουσιαστικά κλέφτη, και μάλιστα κλέφτη με τίτλο συγγένειας. Πέραν τούτου διαφαίνεται πως έχω διαπράξει ένα ακόμη μεγαλύτερο έγκλημα. Δεν είχα την ικανότητα να μαντέψω, αν το επενδυτικό πρόγραμμα που μου ενέκριναν θα έχει δυσμενή εξέλιξη κ αν, σε μία τέτοια περίπτωση, θα τύχει ο αδερφός μου να είναι βουλευτής, ο ξάδερφος μου δήμαρχος ή η θεία μου περιφερειάρχης, ούτως ώστε να χρεωθούν το κόστος των δικών μου επιλογών.
Πράγματι, δικαιωθήκατε. Ακόμη και αν δεν είμαι αυτό που με κάνατε να φαίνομαι, έτσι αισθάνομαι.
Θέλω και εγώ να απευθυνθώ σε ορισμένους και να τους επισημάνω πόσο άνανδρο και ευτελές είναι εκ μέρους τους να ποινικοποιούν τη συγγένεια. Ο στόχος τους; Λίγα νούμερα παραπάνω, ίσως η μη συμμετοχή του αδερφού μου στα ψηφοδέλτια ή η μη επανεκλογή του.
Απευθυνόμενος δε, στον αδερφό μου, θέλω να του ζητήσω συγνώμη. Όχι επειδή αισθάνομαι ότι κάπου έσφαλα, αλλά αυτό μου επέβαλε η κοινωνία να αισθάνομαι, ένοχος."

20 σχόλια:

  1. Η συζυγος του καισσαρος πρεπει να ειναι.....και εντυμη. Φιλε Γιωργο αυτα τα χτυπηματα κατω απ την ζωνη , ειναι βασικος κανονας ολων οσων θελουν να σχετιζονται με το παιχνιδι αυτο ,αξιονοντας απο την κοινωνια πολλες φορες δεκανικια και ρολους που κανεις δεν τους αναθεσε,ωστε να εκμεταλευονται την εμπιστοσυνη των φιλων και γνωστων στο επαρκο και με τις επιπολαιοτητες τους να βλαπτουν σε μεγαλο βαθμο αθωους ανθρωπους που ετυχε να ειναι του οικιου κυκλου.Αυτα για οσους αξιωνουν ρολους που δεν τους αρμοζουν γιατι δεν ξερουννα τους παιζουν...ο τυπος παντα προς γνωση και συμορφωση κανει την δουλεια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπαμαι. κυριε ΓΙΩΡΓΟ συμφωνω απολυτα με οσα λετε δυναμη μονο αυτο τιποτα αλλο δεν σας ευχομαι σε εσας και στην οικογενεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαφώς και τα ΜΜΕ θέλουν "αίμα και βία" για να προσελκύσουν το κοινό. Πάντως ο ίδιος έχετε 2 μέτρα και 2 σταθμά κύριε:

    α) Λέτε παραπάνω ότι ήδη έχετε κριθεί "χαρακτηρίσθηκε δικαστικώς ως πλημμεληματικής μορφής" αλλά από τα υπόλοιπα λόγια και ύφος του κειμένου σας φαίνεται πως αυτό για εσάς δεν είναι αρκετό; ΓΙΑΤΙ; σε ΤΙ διαφοροποιήστε εσείς από τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς ώστε το πλημμέλημα να μην είναι αρκετό για να σας αμφισβητήσουμε ;

    β) Είστε ιδιαιτέρως ασαφής όσον αφορά στις αναφορές σας στο αναπτυξιακό πρόγραμμα. Αυτά έχουν ονομασία, διάρκεια και όρους έγκρισης. Γιατί δε μας λέτε με λεπτομέρεια ποια είναι τα σημεία για τα οποία κριθήκατε ότι δεν εγκρίνεστε; ποιος; πότε; κλπ;

    γ) Είστε βέβαιος ότι μέχρι αυτήν τη στιγμή ουδέποτε χρησιμοποιήσατε την στάση "ξέρεις ρε εγώ ποιός είμαι; " και μετά φροντίσατε να πείτε δυνατά το επίθετό σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλε μου ειμαι καποιος που γνωριζει τον Γιωργο καλα ειχα την τιμη να πιω αρκετες φορες καφε μαζι και πινω με καθε ευκαιρεια
    και θελω και εγω να καταθεσω την γνωμη μου
    μιλαμε για εναν ανθρωπο καθαρο και βιοπαλαιστη που ειναι καθε μερα εξω στην αγορα και για οσους τον γνωριζουν ξερουν ποσο αδικη και ανανδρη ειναι η επιθεση που δεχεται
    και αν τον γνωριζατε και εσεις θα βλεπατε οτι μπορουσε οπως λετε πολλες φορες να χρησημοποιησει το ξερεις ποιος ειμαι εγω αλλα δεν το εκανε τουλαχιστον οσο τον ξερω εγω και απο αυτα που ακουω και επειδη η κοινωνια ειναι μικρη ολα ακουγονται και μαλιστα ποτε δεν τον ακουσα να φωναζει ποιο δυνατα το επιθετο του
    ειναι χαμηλων τονων βλεπει πολλα και λεει λιγα
    οσο για το προγραμμα που αναφερεστε πιθανολογω οτι δεν ειστε επιχειρηματιας γιατι αν εισασταν θα ξερατε ......
    οσο για το ονομα μου δεν θελω να το αναφερω για να μην φανει οτι παω να ποιασω ( γλυψιμο ) η να χρεωθω την υπαρασπιση του
    ειναι απλα για αν πω αυτο που ξερω
    για αυτους που ξερουν τον γιωργο δεν χρειαζετε υπερασπιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΑΘΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ29 Μαρτίου 2012 στις 6:52 μ.μ.

    Kαπου θα πρεπει να αρχισουμε εστω και τωρα να ξεχωριζουμε : τον αδελφο του...εγκληματια,απο τον...εγκληματια,τον...αδελφο του δεξιου...απο τον δεξιο,τον αδελφο...του αριστερου...απο τον αριστερο!!!ΕΛΕΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται πως το ότι είσαι αδερφός βουλευτή δεν σε κάνει περισσότερο κλέφτη από κάποιον βουλευτή. Και όπως ότι σε έδινε επιδοτήσεις για πρόβατα που δεν είχες ο αδερφός σου όταν ήταν νομάρχης ούτε και αυτό πειράζει κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι επιλογές των ελληνικών κυβερνήσεων τα τελευταία τριάντα χρόνια,κατέστησαν μεγάλο ποσοστό των ελλήνων πολιτών, έρμαιο στα χέρια των τραπεζών,του Δημοσίου, με αποτέλεσμα στις μέρες μας να βρίθουμε οικονομικών εν δυνάμει εγκληματιών.
    Δεν τιμωρήθηκε ούτε ένας ,από όλους αυτούς που έπεισαν τους οικονομικά ασθενέστερους πολίτες ότι είναι εύκολη διαδικασία να έχουν και να αποκτούν αγαθά που ξεπερνούν τον προσωπικό οικονομικό τους κορβανά.
    Η ελληνική νομοθεσία αγαπητέ φίλε τεκμαίρει αθώο τον κατηγορούμενο μέχρι να δικαστεί και καταδικαστεί.
    Τα αναπόδεικτα σχόλια τα οποία θίγουν την προσωπικότητα συμπολίτη μας ,και διαχέονται με την ασφάλεια της ανωνυμίας ,αποτελούν δείγμα ανεύθυνου και θρασύδειλου ανθρώπου .Οστις επιθυμεί να αποκαταστήσει αδικίες ,του προτείνω να επισκεφθεί με υπευθυνότητα τον αρμόδιο εισαγγελέα και να καταθέσει εκεί την βεβαιότητα των αδίκων πράξεων για τις οποίες αν δεν είναι αληθείς, να λογοδοτήσει και ο καταγγέλων .
    Καιρός να σταματήσουμε να τρώμε τις σάρκες μας,και αφήστε τον κάθε Παραστατίδη να λογοδοτήσει στην Δικαιοσύνη για τα οιαδήποτε αδικήματα έχει διαπράξει. Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.
    Μετά τιμής Θεοδώρα Παπαδοπούλου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο το δικανικό λογύδριο σας κυρία Θοδώρα και άκρως "τιμητικό" για τον κοντοχωριανό σας που τον στηρίζετε τώρα ενώ κυνηγούσατε τον αδερφό του όλα αυτά τα χρόνια. Όμως η τελευταία φραση σας τα λέει όλα ανεπιτήδευτα. "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω".
    Αμαρτωλός λοιπόν ο Παραστατίδης κατά την άποψη σας, όμως απαλλάσσεται λόγω συλλογικής αμαρτωλής κοινωνίας...
    Δεν σας ενοχλεί που ελέγχεται η συμπεριφορά του αδερφού του βουλευτή ως φοροφυγά την ώρα που ο ίδιος ο βουλευτής βγάζει λόγους κατά της φοροδιαφυγής.
    Σας ενοχλεί μονάχα ότι και οι άλλοι πολίτες είναι αδικοπρατούντες όπερ σημαίνει ότι δεν πρέπει να εγείρουν θέμα Παραστατίδη!
    Εύγε κυρία Θοδώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΑ ,ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ,ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ. ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ΄ΑΝ ΝΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

      Διαγραφή
    2. Ευκολία έχετε σεις κα Θοδώρα, ευχέρεια θα έλεγα στο να παράσχετε νομική στήριξη ακόμη και μέσω διαδικτύου. Δεν πείθετε όμως κανένα για το αγαθόν των προθέσεων σας. Ο "υπέρ αδυνάτου" δικανικός σας προφανώς κάποια σκοπιμότητα κρύβει. Δεν κατηγορώ κανέναν επί παντός επιστητού. Για ελεγχόμενη συμπεριφορά του συλληφθέντος αδερφού μίλησα. Εσείς να μας πείτε προς τι τοση όψιμη αγάπη προς τον κοντοχωριανό. Θα αναλάβετε την υπεράσπιση του τον Ιούνιο?

      Διαγραφή
    3. Συνεχίζετε λοιπόν με την ασφάλεια που σας παρέχει η ανωνυμία να τοποθετείσθε. Την άποψη μου κατέθεσα κύριε συμπολίτα, ούτε δικανικό λόγο ΄χρησιμοποιώ αλλά ούτε και προσπαθώ να αλιεύσω ως πελάτη τον κύριο Παραστατίδη.Εσείς προφανώς θεωρείτε ότι υποκρύπτω σκοπιμότητα εκθέτοντας την θέση μου .Είναι όμως απορίας άξιον πως εσείς είστε σε θέση να γνωρίζετε καλύτερα από εμένα την ιδία ,τι" συναισθήματα "΄"τρέφω για την οικογένεια Παραστατίδη . Οτι έχουμε διαφορετικές απόψεις κύριε συμπολίτα, δεν μας κάνει εχθρούς. Στο ερώτημα σας αν θα αναλάβω την υπεράσπιση του, απορώ και πάλι εσείς που ξέρετε τόσα πολλά, πως δεν γνωρίζετε ότι διαθέτει εκ παλαιόθεν συνηγόρους υπέράσπισης και εγώ δεν συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς.Η αναφορά μου αυτή γίνεται για να μην ευτελίζετε την συζήτηση .
      Θεοδώρα Παπαδοπούλου

      Διαγραφή
    4. Εντάξει κυρία μου, απαντήσατε σε όλα τα ερωτήματα και με καλύψατε. Από κει και πέρα, όσοι μας διαβάζουν κρίνουν και τα υπόλοιπα. Δεν είμαστε αντίδικοι ώστε να νομιμοποιείσθε να ζητάτε πλήρη στοιχεία μου. Καταθέτετε την άποψη σας επωνύμως και αυτό σας τιμά. Όμως στο διαδίκτυο υφίσταται η δυνατότητα να γράφουμε και ανώνυμα. Επιφυλάσσομαι για αυτό μου το δικαίωμα και εφόσον δεν σας υβρίζω, σεβαστείτε το και εσείς.

      Διαγραφή
    5. Παρακαλώ επ ουδενί δεν θεώρησα ότι με υβρίζετε .
      Σας σέβομαι απολύτως,ευχαριστώ για την ανταλλαγή απόψεων.
      Θεοδώρα Παπαδοπούλου

      Διαγραφή
  9. Μπράβο χαραλαμπίδη το κατέβασες το σχόλιο. Είσαι άσχετος να το ξέρεις δεν είναι αυτό δημοσιογραφία να βάζεις ότι σε συμφέρει και να βγαζεις εκείνα που δεν αρεσουν σε αυτούς που σου τα ακουμπάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελικα προβατα εχεις στην κιβωτο η αλλαξες στανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κα Παπαδοπουλου πιστευυετε ειλικρινα οτι ο κ.Παραστατιδης μας λεει ολη την αληθεια Πιστευετε δηλ.οτι ΄'δημιουργηθηκε εμπλοκη στην διαδικασια επιδοτησης του' η οποια οδηγηθηκε στα δικαστηρια τα οποια μετετρεψαν την απλη 'εμπλοκη' σε 'ποινικο αδικημα οφειλων προς το δημοσιο'...'πλημμεληματικης μορφης' Ειναι δυνατον να μας που λαει τετοιο παραμυθι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οφείλω νας σας πώ ,πως η κατάθεση της άποψης μου προηγούμενα αφορά την γενικότερη θέση μου σε παρόμοια θέματα.
    Κατά το μέρος που αφορά τον συντοπίτη μου Γώργο Παραστατίδη οφείλω να πώ ότι ο άνθρωπος δοκιμάζεται και αυτός και η οικογένεια του,λεπτομέρειες για την υπόθεση του δεν γνωρίζω,ειλικρινά. Χρωστά στο Δημόσιο...δεκτόν, εάν πραγματικά έχει επιδείξει σοβαρή παραβατική συμπεριφορά ,αφού παραπέμφθηκε θα λογοδοτήσει στα Ελληνικά Δικαστήρια .Γιατί πρέπει να τον εξοστρακίσουμε οι πολίτες του Κιλκίς ΄και μάλιστα πριν ακόμη δικαστεί ,προφανώς επειδή είναι αδελφός. Ας αφήσουμε τον άνθρωπο να αντιμετωπίσει το προσωπικό του πρόβλημα,με αξιοπρέπεια και κουράγιο.
    Θεοδώρα Παπαδοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.