Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Μέτωπο Αγώνα κατά των Μεταλλείων στο νομό Κιλκίς: «Γεωλόγος καταστροφέας ή σωτήρας της γης του ν. Κιλκίς»

Μια ενδιαφέρουσα πρόκληση η οποία φέρνει στο προσκήνιο και το …λεξοπλαστικό ταλέντο του γνωστού Κιλκισιώτη (!) γεωλόγου μεταλλειολόγου Δρ κ. Π. Τσαμαντουρίδη την 20 Δεκεμβρίου 2011 στην εφημερίδα «ΜΑΧΗΤΗΣ», ο οποίος απευθυνόμενος στους «Μεταλλειοσκεπτικιστές», όπως τους ονομάζει, προτείνει ως τίτλο της θέσης του το «και εκμετάλλευση των μεταλλείων και προστασία του περιβάλλοντος» !
Για μια ακόμα φορά ο κ. Τσαμαντουρίδης προσπαθεί να πατσίσει το χρέος που δημιούργησαν οι δοσίλογοι, απατεώνες του εσωτερικού της χώρας και του εξωτερικού, με την καταστροφή του μέλλοντος των παιδιών μας μέσω της εξόρυξης μεταλλευμάτων στο Κιλκίς. Παραδέχεται ότι όλα τα μεταλλεία ρυπαίνουν, δίχως όμως να αναφέρεται στο είδος της ρύπανσης που θα προκύψει από τα μεικτά θειούχα μεταλλεύματα σε μια μάλιστα πυκνοκατοικημένη περιοχή όπως ο Ν. Κιλκίς, όπου το νερό γίνεται όλο και πιο σπάνιο και η ποιότητά του είναι ζητούμενο σε όλη την ευρύτερη περιοχή μέχρι και τη Θεσσαλονίκη. Ονομάζει ο κ. Γεωλόγος την χώρα « Ψωροκώσταινα», η οποία, κατ’ αυτόν, τώρα πλέον θα… «χρυσωθεί» καθώς η θεία πρόνοια πρόβλεψε την καλή μας τύχη στον Ν. Κιλκίς με τις εξορύξεις μεταλλευμάτων! Για να μας πείσει μάλιστα κάνει και έναν πολλαπλασιασμό 3Χ37Χ4 (το… τυρί δηλαδή της φάκας) (το επιχείρημα αυτό συνήθως χρησιμοποιούν οι εκπρόσωποι των εταιρειών όταν προτίθενται να επενδύσουν καταστροφικά σε έναν τόπο), για να μας αποδείξει ο κ. Τσαμαντουρίδης, ότι 444 ψυχές (!) θα φάνε ψωμί από την υπόθεση αυτή, χωρίς όμως να αναφέρει τι θα γίνει με την τύχη των υπόλοιπων 80.020 ψυχών / κατοίκων του Νομού…! Αν όμως ο κ. Γεωλόγος τολμούσε μια ιστορική αναδρομή έως το 1821 και τραβούσε το νήμα μέχρι σήμερα, θα καταλάβαινε ίσως, όπως άλλωστε ο κάθε μορφωμένος άνθρωπος, γιατί αυτή η χώρα δεν βρήκε ποτέ τον βηματισμό της και γιατί υπηρετεί ξένα συμφέροντα. Τότε ίσως θα αντιλαμβανόταν γιατί για μια ακόμα φορά είμαστε θύματα των ξένων αυτών συμφερόντων, που κάποιοι τα υπηρετούν πιστά υποδυόμενοι τον πατριώτη. Τότε θα εννοούσε ίσως, ότι ο ορυκτός «πλούτος» δεν είναι υπεύθυνος για την ανεργία, ούτε βεβαίως και για το …διανοητικό έλλειμμα της χώρας!
Μήπως κ. Τσαμαντουρίδη υποψιάζεστε γιατί γίνεται τόσος ντόρος για εκμετάλλευση του ορυκτού «πλούτου», του πετρελαίου και του φυσικού αερίου τώρα που πτωχεύσαμε και ξεπουλήθηκε από κάποιους η εθνική μας κυριαρχία αμετάκλητα και άνευ όρων με βάση την δανειακή σύμβαση Μαΐου 2010; Γιατί άραγε δεν γινόταν ο ντόρος αυτός πριν, όταν είχαμε και την οικονομική μας ευημερία;
-Μήπως επειδή τώρα είμαστε πιο έξυπνοι από πριν!; Ή «βελτιώθηκαν» τώρα οι «συνθήκες»;! Αν κ. Τσαμαντουρίδη ο επιστήμονας δεν είναι και φιλόσοφος, τότε κατά την άποψή μας εκφράζει, άθελά του ίσως, ιδέες, η υλοποίηση των οποίων δεν συνάδει με την συμπαντική νομοτέλεια που θέλει τα κύτταρα του σύμπαντος σε αρμονία μεταξύ τους, σεβόμενα το ένα το άλλο. Γνωρίζουμε εκ πείρας ότι σε κάποιους δεν αρέσουν τα βουνά και οι πεδιάδες της γης, ιδιαίτερα όταν μέσα τους κρύβουν διάφορα μέταλλα· τους αρέσουν περισσότερο τα τοπία της …σελήνης! Και στον Δήμο Παιονίας υπάρχουν μερικοί, που δεν μπορούν να κρύψουν την θανάσιμη αγάπη τους για το βουνό μας το Πάικο, γιατί το αγαπούν κ. Τσαμαντουρίδη, όχι όπως η μητέρα το παιδί αλλά όπως ο σαδιστής το θύμα του.
Δεν μας είπατε όμως ως γεωλόγος επιστήμονας που είστε:
- Πως θα εμποδίσετε το θειάφι όταν αυτό στην επαφή του με το νερό και τον αέρα θα μετατραπεί σε βιτριόλι και θα περάσει στα υπόγεια νερά και στον αέρα (προκειμένου για εξόρυξη μεικτών θειούχων μεταλλευμάτων όπως αυτά του Ν. Κιλκίς) και τι θα τα κάνατε τα τέλματα κυανίου (εξόρυξη χρυσού);
-Μήπως σχεδιάζετε να τα απλώσετε για λίπασμα στην αυλή σας ή στα χωράφια των κατοίκων της περιοχής;
- Για τις πηγές, που ενδεχομένως θα χαθούν, τίποτα δεν διαβάσαμε, και ούτε για τις τεράστιες ποσότητες νερού που απαιτούνται σε τέτοιου είδους δραστηριότητες, τα λησμονήσατε ή σας διέφυγε να τα αναφέρετε;
Κύριε Τσαμαντουρίδη, γεωλόγος μπορεί να είναι κάποιος και χωρίς το πάθος του βιασμού της μητέρας του της γης, αλλά μελετώντας τα πετρώματα , την γεωθερμία και την θερμότητα των νερών, με την επιστημονική του κατάρτιση μπορεί να συμβάλλει στην ανθρώπινη ζωή δημιουργώντας πλεονεκτήματα επιβίωσης , σε καμιά όμως περίπτωση καταστροφή. Γιατί αλλιώς κ. Τσαμαντουρίδη, σε λίγα χρόνια, θα τσουγκρίζουμε στον Νομό Κιλκίς τα ποτήρια πίνοντας κεζάπι αντί νερό ή κρασί!
Όσο κ. Τσαμαντουρίδη για το δημοψήφισμα που προτείνετε, αυτό δεν είναι κατά κανέναν τρόπο ενημέρωση των κατοίκων, όπως λέτε, αλλά εξ εφόδου άλωση των πολλών, που ακόμα δεν ενημερώθηκαν για τα δεινά των μεταλλείων και τις δυσμενέστατες επιπτώσεις τους στη ζωή όλων μας. Ας ξεμπλέξουμε μια φορά με τους δοσίλογους που μας κυβερνούν κι έφεραν τη χώρα στο χείλος του γκρεμού όπου τώρα βρίσκεται και μετά, θα έχουμε χρόνο για δημοψηφίσματα όσα θέλετε!... Μη βιάζεστε επομένως να «ενημερώσετε» τους κατοίκους με… δημοψήφισμα τώρα που η δημοκρατία έχει καταντήσει… ορυκτό! Με την τελευταία φράση του άρθρου σας, συμφωνούμε απόλυτα, ότι δηλαδή «ο Θεός έδωσε πλούσια δώρα στο Κιλκίς ενώ εμείς είμαστε ανάξιοι να τα αξιοποιήσουμε». Παίρνουμε όμως το θάρρος ν’ αντικαταστήσουμε την τελευταία λέξη «αξιοποιήσουμε» με τη λέξη «εκτιμήσουμε», διότι ο φυσικός πλούτος και τα νερά είναι τα δώρα μας, που σε κάποιους όμως δεν αρέσουν…
-Και μην ξεχνάτε κ. Τσαμαντουρίδη, του θεού δεν του αρέσουν τα μέταλλα και τα χρυσάφια αλλά η «χρυσή» ψυχή και ο «χρυσός» κ’αγαθός άνθρωπος… Από την άλλη όποιος καταστρέφει τα δημιουργήματά Του τιμωρείται με την γέεννα (κόλαση) κι εδώ και στον άλλο κόσμο…
24-12-2011
Μέτωπο Αγώνα κατά των Μεταλλείων στο νομό Κιλκίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.